Tuesday, April 3, 2012

One month to go - updates

EN: Natalie and I have been very busy but not only us, we got a PR firm in Poland helping us to spread out the word and Tomasz Grzywaczewski is also preparing and will even join me in the mountains.

Amongst others, we've a few more partners on board and press coming. I gave a speech three week ago at the British Chamber of Commerce introducing the trip and I met the new ambassador of Poland H.E. Mr Artur Harazim last week after a business lunch and seminar organized by the BePoLux. Natalie got on TV last week and you can find this in the media section or on her blog. I'm also running and kayaking every week and will increase the pace and distance to get a bit in shape.

And with sponsor Kahtoola, I launched a contest to win gear, try to find where it is !


PL: Wspólnie z Natalią jesteśmy ostatnio bardzo zajęci, ale teraz mamy do pomocy polską firmę Public Relations, która pomoże w reklamie naszego projektu i Tomka Grzywaczewskiego, który będzie towarzyszył mi w górach.


Udało nam się pozyskać kilku nowych partnerów medialnych i prasę. 3 tygodnie temu miałem też okazję opowiedzieć o wyprawie w Brytyjskiej Izbie Handlowej, a w zeszłym tygodniu po lunchu biznesowym i seminarium organizowanym przez BePoLux, poznałem nowego ambasadora Polski H.E.Pana Artura Harazima.
Natalii też nie brakowało wrażeń. W zeszłym tygodniu wystąpiła w telewizji a relacje z tego zdarzenia można znależć  w sekcji "w mediach" lub na jej  blogu.
Zacząłem również trenować kondycję fizyczną. Co tydzień biegam i pływam na kajaku zwiększając stopniowo dystans i tempo.


I jeszcze ostatnia wiadomość, że z udziałem sponsora Kahtoola, ogłosiłem konkurs na ich sprzęt. Ciekawe czy uda wam się go tu znależć...

No comments:

Post a Comment